Algemeen

      Om snel live te kunnen gaan hebben we bepaalde standaard pakketten van eGo ontworpen. Indien u zo een standaard pakket kiest dan mag u rekenen om een gemiddelde doorlooptijd van 1 tot 3 maanden. U kan natuurlijk naar hartelust verandering doorvoeren en custom design opvragen bij uw service/project manager, maar vergeet niet dat dit dan een impact zal hebben op de ontwikkelingstijd.

      Jullie zullen een service of project manager toegewezen krijgen die jullie vast aanspreekpunt wordt binnen Tobania, afhankelijk van de grootte van het project. Daarnaast vormen alle service managers samen een service team dat jullie continu ondersteuning zal bieden in het geval je vaste contact niet bereikbaar is. Door jullie in direct contact te stellen met de service managers willen we jullie een snellere en persoonlijkere ondersteuning aanbieden in vergelijking met de klassieke helpdesk ondersteuning, waarbij de helpdesk zelf vaak niet goed op de hoogte is van je specifiek project.

       

      De eerste stap die jullie moeten ondernemen wanneer jullie ondersteuning nodig hebben is een JIRA ticket aanmaken met alle nodige informatie. Zo kan jullie manager alle vragen opvolgen en jullie snel van dienst zijn. Indien jullie echt vast zitten met het JIRA gebruik, dan volstaat een email sturen ook, waarna een JIRA ticket gelogd zal worden om opvolging te kunnen garanderen. Het staat jullie natuurlijk ook altijd vrij om rechstreeks contact op te nemen met je service manager via telefoon, maar houd er rekening mee dat deze vaak bezet zijn wegens meetings en klantbezoeken. 

      Onze prijzen hangen af van enkele factoren en welke functionaliteiten u wenst. Om een beter inschatting te kunnen maken van wat u exact nodig heeft, contacteer ons rechtstreeks op het nummer +32 11 301 436 of stuur een email naar serviceteam@tobania.be. Onze service managers zijn steevast beschikbaar om u meer inlichtingen te verschaffen over de verschillende formules die we hebben, maar ook om eventuele meetings & kostenramingen op te zetten.

      Om het ontwerpen van uw persoonlijke eGo CMS platform zo vlot mogelijk te laten verlopen lijsten we even op wat wij nodig hebben van jullie. Indien jullie technische ondersteuning nodig hebben om deze dingen te verkrijgen dan kan Tobania zeker helpen met de aankoop hiervan.

       

      1. Vier hoge resolutie foto's van jullie instelling die we mogen gebruiken om de website aan te kleden (1024 x 768 pixels)
      2. De huisstijlgids van jullie instelling (kleurenschema, logo, etc)
      3. De nodige SSL certificaten voor een veilige website omgeving
      4. Alle gewenste domeinnamen (indien deze al in eigen beheer zijn)
      5. De te gebruiken Uitinvlaanderen API key
      6. De te gebruiken IPDC key
      7. Jullie Google Analytics key
      8. Jullie Google Maps key indien jullie geen leaflet maps wensen
      9. De reCAPTCHA API keys om spam te voorkomen

      Zodra we voldoende informatie hebben om verder te kunnen met de ontwikkeling van jullie persoonlijke eGo platform, zullen er drie websites gelanceerd worden om de hele eGo implementatie tot een goed einde te brengen. Van deze drie websites is er eentje jullie "test" omgeving, waar alle gevraagde aanpassingen en vorderingen op de voet gevolgd kunnen worden.

       

      Jullie bepalen op voorhand wat er goedgekeurd is qua ontwikkeling op de "acceptatie" omgeving, en wat dus mag live gaan op de echte website voor bezoekers. 

      Jullie kunnen jullie website/ intranet/ …, naast het Nederlands, in een onbeperkt aantal talen aanbieden. Zo kan je aan de behoeften van elke bezoeker voldoen. Door de meertaligheid te activeren kan je niet alleen alle pagina’s in de gewenste talen beheren, maar ook de vaste inhoudsblokken, labels en automatische emails vertalen.

       

      We raden wel aan om er steeds voor te zorgen dat er 1 basistaal is die volledig in orde is. Zo gebeurt het vertalen nadien veel overzichtelijker en sneller omdat er al een basis voorzien is.

      Elke internetbrowser werkt anders. Het is daarom ook onmogelijk om alle bestaande browsers te ondersteunen. Op basis van statistieken van het browsergebruik in België bepalen we welke browsers we volledig, gedeeltelijk of niet ondersteunen. 

       

      Volledige ondersteuning: Google Chrome, Safari & Firefox

      Er wordt steeds volledige ondersteuning geboden voor de meest recente versies van elke browser en de versies die door meer dan 5 % van de bezoekers gebruikt worden. Jullie website/ intranet/ … zal zowel op vlak van lay-out als op basis van functionaliteiten volledig aangepast zijn aan de functionele analyse en het grafisch ontwerp. 

       

      Gedeeltelijke ondersteuning: Opera & Internet Explorer

      Deze browsers worden door minder dan 5% van de bezoekers gebruikt. Jullie website kan op vlak van lay-out en functionaliteiten lichte afwijkingen vertonen, maar is perfect hanteerbaar binnen deze browsers. 

       

      Geen ondersteuning 
      Deze browsers worden door minder dan 1% van de bezoekers gebruikt. Wij bieden hiervoor geen garanties op vlak van lay-out en functionaliteiten

      Meer dan de helft van je bezoekers komt tegenwoordig via een mobiel apparaat naar jouw website. Als je deze bezoekers zo goed mogelijk wilt bedienen, moet je ervoor zorgen dat de website er op mobiele toestellen zo goed mogelijk uitziet. Daarom zijn al onze websites responsive, wat wilt zeggen dat ze zich aanpassen aan het toestel dat de bezoeker gebruikt. Iemand die bijvoorbeeld op zijn smartphone naar de website surft, krijgt dus de mobiele variant van de website te zien. Het maakt daarbij niet uit welk toestel je gebruikt (mobiel, tablet of pc); de functionaliteiten en de mogelijkheden zijn voor iedereen gelijk. 

      Voor ons eGo platform zijn we constant bezig met vernieuwing. Naast de standaard core updates maken we ook extra modules met handige integraties en functionaliteiten voor de eGo gebruiker. Indien je in ons module assortiment iets ziet wat je geïntegreerd zou willen zien binnen jouw eGo omgeving, neem dan zeker contact op met je service/project manager binnen Tobania voor meer uitleg, prijzen en duurtijd om deze module(s) te implementeren.

      Indien jullie nog actief werken op het vorige CMS systeem (eGo3) en willen overschakelen naar de nieuwste eGo4 versie, dan volstaat het om contact op te nemen met je service/project manager via email om de verdere stappen te bespreken.