Support

      Wij bieden standaard een garantie van 3 maanden na ondertekening van het opleveringsdocument. Binnen deze periode zullen er geen uren van het pakket ondersteuning uit het SLA Diensten afgenomen worden voor correctief onderhoud op het shared framework of op eventueel maatwerk voor het opgeleverde project.

       

      Eens deze 3 maanden voorbij zijn dan wordt uw SLA van kracht en hangt het af van de door u gekozen formule die bepaalt welk type support u krijgt van ons. U kan deze supportformule steeds upgraden naar een hogere niveau indien u een veiliger gevoel wilt. Indien u boven de uren van uw SLA gaat dan zal de gewone dagprijs gereken worden voor development uren en aanpassingen.

      Na oplevering kunnen we jullie blijvend ondersteunen via diverse extra opleidingen.
      Deze worden volledig aangepast aan jullie noden en kunnen zowel bij jullie ter plekke als in een van de Tobania kantoren (Brussel en Hasselt) worden gegeven.
      Onderstaande opleidingen worden niet mee aangeboden in deze offerte. Meer informatie over deze opleidingen is steeds verkrijgbaar op aanvraag.

       

      1. Google analytics en andere tools
      Jullie hebben ongetwijfeld al eens Google Analytics geopend om te zien hoeveel bezoekers er nu eigenlijk op jullie website komen. Maar wat betekenen nu al die getallen? En belangrijker nog, hoe kunnen jullie die gebruiken om jullie website nog verder te verbeteren? Ook kijken we naar andere interessante tools, die jullie kunnen helpen om jullie bezoekers beter van dienst te zijn.

       

      2. Schrijven voor het web
      Waar moet je op letten als je een tekst schrijft voor het web? Waar moet deze tekst aan voldoen? Tijdens deze opleiding kijken we samen met jullie naar tips & tricks die je eenvoudig zelf kan toepassen om jullie site verder te verbeteren.

       

      3. Uw website optimaliseren voor zoekmachine (SEO & SEA)
      Hoe zorg ik ervoor dat mijn website hoog scoort in zoekmachines zoals: Google, Bing, Yahoo en andere? Op wat moet ik letten als ik advertentiecampagnes opzet? Tijdens deze opleiding proberen we jullie een inzicht te geven op de werking van zoekmachines en hoe je die naar jullie hand kan zetten met enkele simpele richtlijnen. Verder geven we ook nog advies over de inhoud van een advertentie.

      eGo is geen éénrichtingsverkeer. Tobania luistert graag naar jullie specifieke noden en zet deze dan, indien breed genoeg gedragen, op de roadmap. We gaan daarvoor graag in gesprek met al onze eGo-klanten. Daarom zal er 1 à 2 keer per jaar een bijeenkomst worden georganiseerd, waar aan de eGo-klanten gevraagd zal worden wat ze momenteel missen in het CMS, wat ze zelf graag gewijzigd of verbeterd willen zien, etc.

       

      Gezien de grote hoeveelheid klanten die op het eGo CMS draaien, nodigen we jaarlijks slechts een deel van onze klanten uit. Via een online enquête bevragen we alle overige klanten over hun tevredenheid en willen we graag te weten komen of jullie zelf interessante ideeën hebben. Deze feedback wordt meegenomen in de roadmap workshops.

       

      Mits bijkomende financiering kunnen features die op de roadmap staan naar voor gehaald worden of extra toegevoegd worden op vraag van specifieke klant. Neem hiervoor zeker contact op met jullie contactpersoon binnen Tobania.

      Omdat wij de kwaliteit van onze code zoveel mogelijk willen bewaren en fouten proberen te voorkomen, worden er 4 omgevingen gebruikt. Namelijk: dev (development), test (test omgeving), acc (acceptatie) en prod (productie of live omgeving). Elke aanpassing zo groot of zo klein, doorloopt deze 4 stappen.

       

      Bijvoorbeeld: Klant A vraagt dat er meer marge tussen de advalvas blokken komt te staan. 

       

      1. Een ontwikkelaar doet deze aanpassingen op zijn lokale dev omgeving en test de resultaten.
      2. Nadat hij/zij tevreden is, worden de nieuwe aanpassingen naar de test omgeving gebracht, waar ze opnieuw getest worden (door een andere developer of Service Manager).
      3. Nadat de test een ok gekregen heeft, ondergaat de code een "code review". Hier wordt door een andere developer nagekeken of de aangepaste code geen bugs of rariteiten bevat.
      4. Vervolgens wordt er een acc deploy ingepland om de gedane aanpassingen naar de acceptatie omgeving te brengen.
      5. Eenmaal op acc wordt er nogmaals getest (ditmaal door de klant). Wanneer die zijn ok geeft wordt er een productie update ingepland,
      6. Na de productie update zullen de changes verschijnen op de prod/live omgeving.
      7. Indien de klant niet ok is worden de stappen terug herhaalt vanaf het punt waar het misgelopen is.

      Het is dus voordeliger om meerdere kleine aanpassingen te bundelen zodat deze de flow samen maar 1 keer moeten doorlopen.

       

      Jullie zullen een service manager toegewezen krijgen die jullie vast aanspreekpunt wordt binnen Tobania. Daarnaast vormen alle service managers samen een service team dat jullie continu ondersteuning kan bieden in het geval je vaste contact niet bereikbaar is. Door jullie in direct contact te stellen met de service managers willen we jullie een snellere en persoonlijkere ondersteuning aanbieden in vergelijking met de klassieke helpdesk ondersteuning, waarbij de helpdesk zelf vaak niet goed op de hoogte is van je specifiek project.

       

      U krijgt enkele opties

      1. U gebruikt ons JIRA ticketing systeem om uw probleem te melden
      2. U verstuurt een email naar ons service team via serviceteam@tobania.be
      3. U contacteert uw service manager rechtstreeks op
      4. U contacteert ons service team op +32 (0)11 30 14 36