Webformulieren
De meeste burgers zullen op het gemeentehuis komen om een eenvoudig document aan te vragen , zoals bijvoorbeeld een samenstelling van gezin. Het zou toch veel makkelijker zijn voor zowel jullie als stad/gemeente als voor de burger zelf om deze aan te kunnen vragen via de website en meteen te ontvangen via mail. Door gebruik te maken van Intellistamp of Verifieer is dit perfect mogelijk. De burger logt in met zijn eID-kaart of MyDigipass, geeft aan welk document hij nodig heeft en ontvangt dit meteen via email. Op het document staat een unieke cijfercode, die je kan invullen op een speciale pagina . Je krijgt dan het originele afgeleverde document te zien. Zo is de authenticiteit van het document altijd gewaarborgd.
Nuttige extra's:
- Eenvoudig samen te stellen
- Allerlei soorten velden beschikbaar
- Mogelijkheid tot automatisch invullen velden aan de hand van velden op het gebruikersprofiel
- Conditionele velden mogelijk
- Verschillende validaties standaard beschikbaar
- Integratie met online betalen voor bv diensten, kampen, etc
Let op: Voor deze module dien je een overeenkomst af te sluiten met Intellistamp of Verifieer. Abonnements- en gebruikskosten van deze diensten zijn niet inbegrepen in deze module. Om gebruik te maken van deze module i.c.m. Intellistamp, heb je tevens de module ‘Aanmelden en registreren met eID’ en/of ‘Aanmelden en registreren met MyDigipass’ nodig.
Contact
Serviceteam
Corda Campus - Gebouw I
Kempische steenweg 311 bus 6.02
3500 Hasselt- +32 11 301 436
- public@tobania.be
- https://public.tobania.be/
Openingsuren
- Vandaag open van 09:00 tot 17:00
- Morgen gesloten